Havna

Bli medlem          Seilskole          Regatta          Seil Ut          Nyheter          Seilkroa          Oldenborg          Terminliste          Om

Havna er en medlemsbetinget havn for Kristiansunds seilforening sine medlemmer.

Besøkende seilbåter er velkomne, havne avgift  er 100kr for dagsfortøyning og  250 kr, pr. døgn inkl.strøm som vipses til nr 89689.

Havna har vannfylling og strøm, her er ikke noe renovasjonsservice, så alt avfall må medbringes  til annen deponering.

Gapahuk og kullgrill(grillkull må medbringes) kan benyttes, her er tank/stort kar som kan fylles med sjøvann for bading eller akvarium. Vi har tilrettelagt en fint skjermet og barnevennlig badestrand, med tilliggende dusjrom med varmt og kaldt vann.

Her har vi også ulike seiljoller som kan benyttes, ta kontakt med leder / kontaktperson for havna for retningslinjer ved lån.